هتلهای چهار ستاره معروف در مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتلهای چهار ستاره معروف در مشهد

 

 

هتل طرقبه مشهد که از هتل های چهار ستاره مشهد است در دامنه رشته کوه بینالود و در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه جهت زائرین علی بن موسی الرضا (ع) و جلب گردشگران داخلی تور مشهد و خارجی احداث شده است.این هتل به مساحت 31000 متر مربع و 25000 متر زیر بنا و 324 اتاق و آپارتمان سوئیت لوکس، کانکت دو تخت مجهز به سرویس کامل بهداشتی، تلویزیون، یخچال و سیستم مرکزی ویدئو، تلفن و سرمایش و گرمایش می باشد و مجهز به مدرنترین امکانات رفاهی و فضای سبز وسیع و دلپذیر برای مسافرین تور مشهد به همراه زمین بازی کودکان، میدان ورزشی و پارکینگ های مناسب یکی ازهتل های 4 ستاره مشهد است و دارای سالن های خاص مراسم جشن ها، عروسی ها و یکی از بزرگترین سالن های همایش در سطح استان با 6000 متر مربع زیربنا و دارای سیستم صوتی و کنفرانس در کلیه سالن های هتل می باشد.اقامت در این هتل در تور مشهد مهر 94 را از دست ندهید. همچنین سالن های کنفرانس و جشنها به صورت اختصاصی آماده پذیرایی با ظرفیت 2000 نفر می باشد. جهت رفاه حال مهمانان تور مشهد سرویس گشت درون شهری با خودرو و راننده در اختیار دیده شده است.هتل دارای رستوران بزرگ و کافی تریا و دارای فضای سبز و تابستانی با چشم اندازی بسیار زیبا و از مناطق ییلاقی و در فضای به دور از آلودگی هوا و ترافیک شهری با ظرفیت پذیرایی 1500 نفر در هر نوبت می باشد و آدرس هتل طرقبه مشهد انتهای بلوار وکیل اباد است .

 

 

 

 

هتل ایران مشهد

هتل 4 ستاره ایران مشهد هتلی مناسب برای مسافرین تور مشهد است. فاصله ی این هتل با حرم امام رضا (ع) به گونه ای است که با ماشین حدود 5 دقیقه زمان می برد تا به حرم برسید و این فاصله تا فرودگاه بین المللی مشهد نیز با ماشین در حدود 20 دقیقه می باشد. امکاناتی که هتل ایران مشهد برای مسافرین تور مشهد فراهم کرده یخچال، تلویزیون، رستوران، نمازخانه، لابی، فروشگاه، کافی شاپ می باشند. اینترنت رایگان نیز خدمتی دیگر است از این هتل که در اتاق ها و لابی هتل در اختیار میهمانان تور مشهد آبان 94 قرار میگیرد.

آدرس : مشهد، خیابان شهيد اندرزگو، نرسيده به چهارراه خسروی

هتل ایران مشهد

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف در مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : شنبه 11 مهر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی